PUBLIKATIONEN VON DR. FERNANDA SILVEIRA CARNEIRO










KONFERENZBEITRÄGE






  • 2024

    Rescue us all! The effect of the rescue-based claim for familiar and unfamiliar food ingredients, in: Proceedings of the 53nd European Marketing Academy Conference, 1-10.
    (mit F. Carneiro-Otto, S. Jahn, J. Aschemann-Witze, Y. Boztuğ)


  • 2023

    Choosing vegan feels good, doesn’t it? Effects of gender-congruency cues on vegan-labeled products, in: Proceedings of the 52nd European Marketing Academy Conference, Odense, Denmark.
    (mit F. Carneiro-Otto, Y. Boztuğ)














Porträtfoto von Fernanda Carneiro-Otto. Sie trägt eine grauen Blazer und eine weiße Bluse.


Kontakt



Dr. Fernanda Silveira Carneiro

Professur für Marketing und Konsumentenverhalten

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3 (Oeconomicum)

37073 Göttingen



Sprechzeiten: nach Vereinbarung